wie heeft u2 in 1993 in de Kuip gezien?

  • petra5

    Het eerste optreden wat ik gezien heb is The Joshua Tree Tour in juli 1987. Ik kan me ook een optreden herinneren met Chrissie Hynes. Voor haar was een andere groep die uitgefloten en bekogeld werd, daarna kwam zij. Ze kwam het podium op van kom maar op ,De hele kuip had ze mee. Mijn laatste concert was in Brussel, het was geweldig!!

  • it´s me

    Zag net een post op U2.com. Iemand hoorde in Brussel van een duitse fan dat U2 volgend jaar 2 concerten geeft in R'dam en met de vraag of iemand het kan bevestigen. Tja, geruchten of waarheid ????

    Nou ik kan het niet bevestigen, maar als het zo is dan zal ik ze warm onthalen……

  • John

    Skunk Anansie was inderdaad tijdens de Popmart Tour. In 1993 stond de nederlandse band Claw Boys Claw in het voorprogramma. Ik was erbij, was ook een geweldig concert, het grappigste was wel het moment dat Bono naar de Koningin belde maar toen iemand van de veiligheidsdienst de hoorn erop gooide. Dat van Rotterdam is toch écht een fabeltje, helaas……..

  • Fritske

    Ik kan me Einstürzende Neubauten nog herinneren uit 93. Ik vond het gaaf, maar was ongeveer de enige in de Kuip ;-)

  • Miriam

    Ja, Kelis. Zullen we nog even cola bekers naar haar kop slingeren.

    Jee, wat kreeg zij een hoop troep om haar oren.:D

  • hans

    weet wel dat in 1987 in de kuip de pretenders in het voorprogramma stonden

  • Veronique

    ja, 11 mei was ik aanwezig!

    Voorprogramma…….tsja…….J Geilsband???

  • Rene

    De voorprogramma's waren teveel.

    Het concert van U2 was daarentegen erg gaaf. Geen flitsende lichtshows e.d. zoals het nu allemaal moet.

    Gewoon lekker puur.

    Mooie herinneringen aan o.s. het concert van 1993

  • edwin

    super gaaf concert alleen jammer dat ze niet meer in de kuip spelen

  • pit

    ik voorprogamma totohose