Glastonbury Gemist?

  • JustAU2Fan

    Heb je Glastonbury Concert gemist? Je kan het rustig terug kijken op mijn U2 Channel, Met de Playlist van Glastonbury op Youtube: http://www.youtube.com/user/JustaU2Fan?feature=mhee#g/c/3326F947E756507B

  • GJvdZ

    Ik vond het eerlijk gezegd een behoorlijk ongeinspireerde bedoening. Ik zag vooral een paar vermoeide mannen op het podium staan die een verplicht nummer deden met alle grote hits.

    En zo'n leren pak kan echt niet meer. Ik vind dat hun oude “concurrenten” zoals Jim Kerr en Mike Scott toch een stuk stijlvoller ouder worden.

  • Bonofan

    Ben het niet eens met GJvdZ, U2 was juist super. Vindt het knap dat ze op die leeftijd nog zo fit zijn en er ook nog van genieten. Was een super concert.

  • it´s me

    Heb Jim Kerr een jaar of 2 geleden zien optreden. Eerlijk gezegd was de flair die hij een paar jaar daarvoor nog tentoon spreidde helemaal weg.

    Hoewel ik de Simple Minds nog steeds goed vind wat muziek betreft heeft een optreden van U2 duizendmaal meer schwung en compassie.

  • GJvdZ

    Muzikaal laat Simple Minds U2 echter mijlenver achter zich de laatste jaren. De laatste 2 CD's van Simple Minds klinken opvallend fris voor een band die al zo lang bestaat. De laatste 2 CD's van U2 horen zeker niet bij hun beste CD's….

  • GJvdZ

    Op die leeftijd? Je doet of ze bejaard zijn. Er zijn zat muzikanten die op latere leeftijd nog een stuk energieker zijn dan U2 op Glastonbury. Pas zag ik nog een stukje Tom Jones bij Jools Holland. Die man is 70, en heeft nog een stem waar menig jongere zanger jaloers op mag zijn.

  • it´s me

    Tourt Tom Jones ook al ruim 2 jaar over de aardbol met bijna overal uitverkochte stadions?

  • Ron

    Tom Jones en U2 kun je niet met elkaar vergelijken.

  • Andre

    test