Leuke U2 Tribute Band!

  • Manifesto

    08/10 U2NL - U2 tribute band

    Cultuur- en Popcentrum Manifesto te Hoorn nodigt op 8 oktober europa's meest succesvolle U2 coverband uit voor een spetterend optreden!

    U2NL is sinds zijn oprichting in 2003 uitgegroeid tot Europa’s succesvolste U2 coverband. Met een ongekende energie en passie brengt U2NL het gevoel van de grote U2 concerten over op het publiek. Dit maakt dat de band in binnen- en buitenland als toonaangevend staat aangeschreven.

    De lijst van landen en podia waar U2NL de afgelopen jaren hun spectaculaire show heeft opgevoerd is indrukwekkend en groeit gestaag. De FIFA nodigde de band uit om een concert te geven voorafgaand aan de kwartfinale van het WK voetbal en ook de Oostenrijkse regering nodigde de band uit. In Duitsland speelde de band tijdens de G8 top in Rostock en U2NL speelde als hoofdact op grote internationale festivals in België, Luxemburg, Zwitserland, Duitsland en Finland. Keer op keer geeft U2NL het publiek waar het voor komt: het ultieme U2 gevoel!

    Voor informatie: www.manifesto-hoorn.nl

  • it´s me

    Ben vorig jaar bij U2NL geweest, en 2 weken geleden bij U2two.

    U2two zit vele malen dichterbij het origineel.

    U2NL is leuk voor een avondje U2 songs maar U2two benaderd het echte U2 in beeld en geluid veel meer.

  • Geert

    Waarbij it's me den spijkert op den kop raakt…. De door beide zeer goeie bands bewust gekozen insteek en geeft meteen het grote verschil aan. U2two wil een exacte kopie zijn waardoor hun publiek zich bij U2 zelf waant, U2NL brengt de muziek van U2 en schroomt een eigen draai niet. Ik heb deze twee bands meermaals gezien en kan alleen maar zeggen dat ze beiden op hun eigen manier de bezoeker een geweldige avond bezorgen. Kortom, allebei een aanrader!

  • it´s me

    Thanks Geert (tu)

  • F

    Ik vind Crystal Dream Plays U2 ook echt een aanrader..

  • sander

    Wat een onzin zeg. Ik heb ALLE U2wannabees gezien. En U2 zelf. Het zijn allemaal slappe aftreksels waarbij de sound van U2NL die van U2 zelf het dichtst benaderd. Die gitarist van U2TWO komt veel minder in de buurt dan die van U2NL. Crystal Dream heeft een hele goede maar o zo arrogante zanger. Dat bederft de lol.