NIEUW ALBUM

  • xU2x

    Ik heb gehoord dat U2 een nieuw album gaat uitbrengen. Dit gebeurd ongeveer eind 2002/begin 2003. Daarbij gaan ze waarschijnlijk ook touren dus hou alles in de gaten! Het nieuwe album gaat, als ik het goed begrepen heb, Electric Storm heten. Nou maar hopen dat we er bij kunnen zijn als ze weer naar Nederland komen. Heel veel waren zomer 2002 op vakantie, ik ook.

    Groetjes xU2x

  • Monique

    Nou inderdaad, nu maar hopen dat ze niet weer in de vakantie komen want ik ben er nog steeds zwaar ziek van!!!!

    Het eerste concert van U2 wat ik heb gemist!!

    Echt heel erg, en dan ook nog eens zo'n superconcert…gelukkig heb ik de DVD nog maar een 2e keer zoiets dat overleven we niet ;-)

    Maar goed geweldig dat er weer hard gewerkt wordt aan iets nieuws en ik verheug me er nu al op!!!

    groetjes, Monique

  • U2 fan Robin

    He monique,

    Het lijkt me mega cool als er een nieuw album uitkomt met een nieuwe tour.

    Eindelijk iemand die deze forum voor iets nuttigs gebuikt!!

    Dank je,

    Robin

  • ronny

    de cd staat gepland voor september 2002 !!!!

    heb ik ergens op een Belgische site gelezen…..

    wie weet wanneer greatest Hits 1991-2001 komt ?

  • Leon

    De greatest hits 1991-2001 komt op 11 november uit als ik de lijst van Van Leest moet geloven.

    Maar ik was laatst aan het kijken op mp3delivery.com en ik zag daar het album U2 - Children of the Revolution… Heel vaag he? omdat er wordt gezegd dat de nieuwe cd Electric Storm gaat heten….

    groeten van,

    Leon

  • Richard

    Children of the revolution is niet echt een nieuw album. Er staan allemaal oude nummers op die digital geremastred zijn. Echt een album voor echte fans, ik denk dat de commerciële fans het bout zullen vinden. Ikzelf vind hem top.

    Verder kan ik jullie uit betrouwbare bronnen vermelden dat een nieuw album op stapel staat voor eind 2003 begin 2004. Op het nieuwe best of album komen wel een aantal nieuwe tracks te staan. Er wordt wel gerept over een aantal los uit te brengen singles maar wat hier van waar is heb ik nog niet kunnen achterhalen.

    Grtz Rch