melon

  • Sabina

    Hoi allemaal!

    Ik heb even een vraagje: is ‘Melon’ nou eigenlijk een officieel album van u2 of niet?

    Want zelfs op u2.com staat hij niet vermeldt maar op bijv. Leonie's Lyrics Page (zie deze pagina) wel en geocities.com ook. Wie kan mij helpen?? (is trouwens niet heel erg als ik het niet kom te weten, maar goed…)

    En oh ja, wie zou mij op de hoogte willen brengen van de aankomenden concerts in Nederland?? Ik ben nog nooit naar een concert geweest, maar dat lijkt me echt TEE GEEEK!!!!

    Noueh, ik zou het te gek van je vinden als je me één van beide of beide dingen zou kunnen vertellen!!

    b.v.b. dank

    Groetjes Sabina

  • Rb

    Hee Sabina,

    Tot zover ik weet is ‘Melon’ geen officieel album van U2.

    Dit weet ik zeker.

    En verder komt volgens mij in 2004 het album Electric Wave uit en daarbij volgen ook weer de nodige concerten

    Ik hoop dat deze info je kan helpen

    Groetjes,

    Rb!!!

  • Rb

    He Sabina,

    uit mijn Belgische bronnen komt dat er in september dit jaar een album uit komt, en dus ook de concerten!!

    Groetjes,

    Rb

  • Sabina

    hé rrrrobinnnn!!

    hartstikke bedankt voor de informatie! Ik hoop maar dat het nieuwe album doorgaat

    en de concerten ook, want ik zit nu al op mijn nagels te bijten in spanning voor het moment dat ik ze eindelijk eens in ‘real-life’ zie!

    vriendelijke groeten

    Sabina

  • Rb

    He sabina ,

    Ik ben er met Kazaa achter gekomen dat er wel een Melon album bestaat, dit is echter geen officieel album.

    Groetjes,

    Rb!

  • arnohans

    hoi,

    melon is een remix album van u2.

    maar is nooit eerder uitgebracht onder de label van u2.

    je hebt wel meer van die remix verzamel albums van u2.

    zoals mango,kiwi,enz

    ik heb er wel een paar.

    gr,

    arno hans

  • Miranda

    Iderdaad het is de “fruit-mix” van u2. Deze werden uitgegeven vie propeganda, het u2 fan blad in de United Kingdom.

    In sept komt de eerste nieuwe singel uit, en op 11 november komt de nieuwe cd uit, The best of 1990-2000 met een extra cd met b' kantjes (net als bij de vorige, of de niet zo groote vans komt die een week later weer uit maar dan 1 cd dus geen b' kantjes)

    Helemaal eind dit jaar of begin vordend jaar komt de gehele nieuwwe cd uit, concerten zijn natuurlijk nog helemaal niet bekent, zou een beetje raar zijn zo vroeg!!(slimmerds!)