ticketdirect

  • hgerard

    Lees dat sommigen geen tickets opgestuurd krijgen. Kan het zijn dat diegenen ze zelf moeten uitprinten? Dat heb ik namelijk gedaan. Besteld bij eventim, thuis uitgeprint via ticketdirect, dan krijg je je ticket nl. niet thuis opgestuurd. Wie heeft trouwens ervaring met ticketdirect? Kom jij aan met je thuisgemaakte printjes, ik bedoel het rriginele lot kan nog steeds worden verkocht. Op zich een twijfelachtig systeem

  • Miriam

    Ik heb duidelijk postbezorging aangevinkt.

    Ik heb dat bij alle 4 bestellingen gedaan, 3 zijn inderdaad thuis gekomen.

    Het is nu nog wachten op de vierde.

    Ik hoop echt dat het toch nog binnenkomt.

    Ik heb een mail gestuurd naar eventim.

    Ik hoop dat ik de kaarten nog krijg, ze zijn niet voor mij zelf maar voor iemand anders.

    Dus echt vervelend.

  • Evy

    Hi Miriam,

    Hoe kom je aan 4 bestellingen en ik de hele ochtend geprobeerd (livenation) en steeds niet gelukt om kaartjes te bestellen? Op Marktplaats zie je ook mensen die tientallen kaartjes doorverkopen… Hoe komen ze aan zoveel kaarten???

    Misschien doe ik toch iets verkeerd?!

    Ik heb nu kaartjes voor de red zone kunnen bestellen via Ticket master maar heb hiervoor de hoofdprijs betaald :-) Dat was oorspronkelijk niet de bedoeling!!!

    Gr,

    Eva

  • Vin

    Tsja, lastig aan te geven, dan moet je iets duidelijker omschrijven hoe je dit gedaan hebt.

    Rechtstreeks inloggen op Eventim (in plaats van laten re-routen vanaf LiveNation) was wellicht handiger geweest.

  • Thedge

    Voor het verder verkopen is Ticker direct geen optimaal systeem. Ik kan jou mij e-tickets verkopen

    en toesturen, maar als ik zorg dat ik eerderb in het stadion ben dan jij kun jij er niet meer in!!!

  • Miriam

    Hoi Evy,

    Ja, weet ik ook niet. Ik kwam er gewoon iedere keer doorheen.

    En ik ben niet via Live Nation erin gegaan.

    Ik had een account aangemaakt bij Eventim. En daar mee ingelogd. En gewacht tot het envelopje groen werd en bestellen maar.

    Ik heb al eerder gezegd, ik weet dat ik veel mazzel heb gehad. En ik zit echt niet tickets te verhandelen. Maar heb wel tickets bij besteld voor vrienden enzo.

  • Zevenhoven

    Tickets besteld, t.w.v. 250,00 euro. foutieve(goedkopere) tickets gekregen op andermans naam.

    Als reactie van ticketdirect, is niet naamsgebonden……..

    Geen woord over prijs, voel me letterijlijk genaaid.

  • zevenhoven

    hallo,

    heb contact opgenomen met eventim, ticketdirect en eventim staan op op het per post geleverde entreebewijs.

    maar……. ik heb via internet bij rang1 ticket geboekt. Dacht goede plaatsen te boeken(flink betaald) maar krijg

    doorverkochte kaarten van een lager bedrag. Dit is legaal, in de bijgaande brief staat dat de kaarten niet persoonsgebonden zijn. Terwijl er wel een naam op staat, het wordt ondervangen door te stellen dat je geen rekening hoeft te houden met de naamsvermelding van de ticket. Als je dus waar voor je betaalde geld wil…niet boeken bij een tussenpersoon. De kans is dus erg groot dat je niet krijgt waar je denkt voor te boeken.

  • U2C

    over welke shows heb je het dan ???

  • ad greaves

    Hoe zit het nu met Ticketdirect? Ik heb kaarten besteld voor Roger Waters in de Gelderdome in Arnhem via een advertentie in de krant heb vooruit betaald

    krijg de kaartjes aangetekend opgestuurd 2x een ticket die officieel 69 euro kosten + 6,90 euro servicekosten ik heb welliswaar voor de twee tickets 260 euro

    betaald, ok je mag er geld aan verdienen heb ik geen problemen mee maar de twee tickets zijn die wel echt? ga ik die vrijdag niet voor niets op 8 april 2011

    naar Arnhem zoiets van sorry meneer maar die tickets zijn niet geldig iemand anders is al op die barcode naar binnen hoe kan ik dit checken bel mij op

    0641844544