kus van Bono

  • it´s me

    Hi guys,

    Ik stond naast Cindy en heb ook nog even mijn collectie gecheckt maar kan je niet aan materiaal helpen Givaro.

    Heb wel wat foto's van jullie kant maar dan zonder Bono en Edge.

    En ja…..daar heb je natuurlijk weer niks aan

  • 12go

    Bliss mazzelaar ! Sweet dreams.

  • cindy

    Givaro, ik heb ook helaas maar 1 kort filmpje jullie kant op. en een paar foto's.

    ik heb alle filmpjes op youtube gezet:

    http://www.youtube.com/watch?v=4X1lmOsWIOc

    groetjes cindy

  • givaro

    Hallo,

    Leuk zo'n topic waar iedereen gefilmt heeft !

    Alleen het nadeel is dat de filmer er zelf nooit opstaat, helaas..

    Als iemand foto's heeft van mij (Blauw t-shirt naast Bliss) dan zie ik ze graag !!!

  • it´s me

    Givaro, ik heb 2 foto's waar jij op te ontdekken bent. (had jij een lichtblauw shirt aan?)

    1 foto is genomen toen wij kwamen kijken bij het hotel (ik stond scheef achter jou), de foto is vanachter gemaakt.

    Verder heb ik nog 1 foto waar Bono de handtekening zet op de jas van de meneer met die dure witte bolide. Bono is hierbij net uit zicht maar ik zie jou wel staan.

    Stuur mij even een berichtje dan mail ik ze naar je. (als je op it's me gaat staan dan kan je een bericht sturen)

  • mike

    WAUW,super.

  • Miriam

    Leuke filmpjes… Bedankt…

    Beetje flauw van Larry om zo snel weg te gaan.(td)

    Valt mij tegen van hem…:S

  • John

    Beste Miriam,

    Ik weet dat Larry Mullen van nature een zéér verlegen en introvert iemand is die nog steeds, na al die jaren, beslist geen raad weet met het ‘stardom’ dat hem wordt aangemeten en zichzelf niet goed een houding weet te geven t.o.v. media en fans. Na de band opgericht te hebben (hoe dat precies in z'n werk is gegaan zul je ongetwijfeld weten) is het nooit z'n bedoeling geweest om wereldberoemd te worden, maar is met de flow meegegaan en ziet dit eigenlijk als een noodzakelijk ongemak. Neem het hem vooral niet kwalijk, hij is een vriendelijk, oprecht en eerlijk mens.

  • Katja16

    Ik was er ook bij. Ik stond alleen wat verder naar achteren bij de vrachtwagen van de RTBF. Ik heb eigenlijk niet zo veel gezien en helaas ook maar 1 foto kunnen maken van (de zonnebril van) Edge… Maar dat mag de pret niet drukken. Ik vond het wel super van de heren dat ze de tijd namen voor de fans en ondanks dat ik weinig gezien heb en geen handtekening heb, ben ik helemaal niet teleurgesteld…Ik kan me ook goed voorstellen dat Larry er geen zin in had. Je zult elke dag maar zo'n horde mensen voor de deur hebben. Het is hem vergeven.

    Voordat de heren van u2 naar buiten kwamen, meende ik Anton Corbijn te hebben gezien, maar het ging zo snel dat ik er niet zeker van ben. Heeft nog iemand hem gezien of heb ik me vergist?

  • it´s me

    Katje, Anton Corbijn was inderdaad aanwezig in het hotel. En kwam naar buiten voor de boys naar buiten kwamen.

    Hij heeft verder op in de straat bij iemand nog een handtekening gezet.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet herkend had, maar de mensen om mij heen dus wel…..