'En zij noemden hem Bono'

  • Joost

    voor de liefhebbers:

    'En zij noemden hem Bono' is een boek dat is geschreven door Bert van de Kamp. Deze muziekjournalist heeft de zanger van U2 vanaf 1982 gevolgd. Het boek is een bundeling van interviews met Bono en is een intiem portret over de man waarin ook het geloof en de politieke idealen van de zanger centraal staan. Ook boezemvrienden van de popster als Gavin Friday en fotograaf Anton Corbijn komen in het boek aan het woord.

    Bert van de Kamp was afgelopen woensdag bij DWDD

  • Ron

    bij bol.com voor 19,95 te bestellen:

    http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/zij-noemden-hem-bono/1001004009990108/index.html

  • it´s me

    Ben vrijdag bij een presentatie van Bert van de Kamp over het boek geweest.

    Erg leuk om de verhalen te horen die hebben geleid tot het boek.

    Heb het boek nu wel in mijn bezit maar nog niet gelezen. Zal jullie laten weten of het wat is als ik er aan toe kom om het te lezen….

  • conny

    ik ben er in bezig,maar vind t tot nu toe niet gezellig lezend geschreven. kweet niet te opsommend ofzo, maar misschien verandert dat nog ;)

  • it´s me

    En Conny, boek al uitgelezen of is het zo taai en onaantrekkelijk dat je het aan de kant hebt gelegd?

    Ben er zelf nog niet aan toegekomen, heb wel 2 personen gesproken die er wel enthousiast over waren….

  • conny

    nee nog niet uit, ben eerst in een thrieller gedoken, die is nu uit. t leest gaandeweg wel wat sneller weg.

  • it´s me

    (tu), ben in de Millenium reeks bezig, dus voorlopig nog even geen Bono boek….

    Snap het helemaal :P