U2 naar Amsterdam 2011

  • Michel Pas

    Onmogelijk de 25e en 26e. Het voetbal is al begonnen en aangezien we in 2012 een EK eindronde hebben beginnen we de eerste week van augustus al de competitiestart.

    Kan me niet voorstellen dat de KNVB en AJAX daarom heen plannen. En zie 2005 en 2009 allemaal halverwege juli. Lijkt me dus onmogelijk.

    Tijd voor een nationaal stadion zoals in London en Parijs ….

  • maurice

    waarom niet? u2 heeft vorig jaar na t concert van brussel een nieuw grasmat op hun kosten laten leggen in t stadion. u2 kijkt echt niet op een grasmatje meer of minder. commercie telt. is t winst..hup optreden. en de arena zegt echt geen nee. maar eerst moeten de data's door u2 zelf bekent worden gemaakt.

  • Vin.

    Dit soort onzinnige rumors steken elk jaar de kop op. Laat je hierdoor niet gek maken.

    Eerlijk gezegd kan ik het mij echt niet voorstellen dat ze voor de derde zomer achter elkaar gaan touren.

  • U2C

    ze komen in iedergeval dit jaar nogwel naar europa, maar waar……….

  • Ron

    Glastonbury

  • it´s me

    hahaha……die Ron….humor heb je wel ;)

  • Ron

    Al las ik zojuist dat Glastonbury ook nog niet officieel is:

    http://www.nu.nl/muziek/2440489/coldplay-glastonbury-festival.html

    Trouwens U2C, waar heb je de info gevonden dat U2 sowieso dit jaar nog gaat optreden in Europa of is dat iets wat je denkt? Ik lees namelijk niet alle forums.

  • mike

    Waarschijnlijk geen europese tour u2,meer dit jaar.alleen Glastonbury.

  • ronny

    aan geruchten hebben we zo weinig als alleen maar valse hoop

  • F

    u2 is so passe. De ultieme greatest hits band. Ze moesten eens wat meer tijd steken in goeie nieuwe muziek ipv in die spiderman musical of die waardeloze tour. 3 jaar touren op hetzelfde album. Echt ronduit zielig. Nog sneuer dan the stones. Door al die high tech showbizz wordt het gebrek aan inspiratie voor nieuwe muziek verdoezelt. U2, das war einmal………. U2 is een fabriek. Commercie. Komende kerst komt er vast weer een greatest hits part III.Of was het part IV? De tijden van Joshua Tree en Achtung Baby zijn lang, lang, lang, heel lang geleden. Toen waren ze goed. Toen maakten ze nog nieuwe muziek. Toen hadden ze nog nieuwe ideeen. Nu teren ze op oude hits. Op hun verleden. Erg veel mensen haten Bono. Nog niet gemerkt?? Tijd om er mee te stoppen….