kus van Bono

  • Bliss

    Na een spetterend concert op 22 september (woh wat een setlist!) de volgende dag nog even Brussel ingegaan om e.e.a. te bekijken. Per toeval stuitten we achter de grote markt op een groepje mensen die achter hekken stonden te wachten voor hotel Amigo. Bleek dus dat de heren hier sliepen! Even staan wachten en toen kwam een pr-dame ons vertellen dat ze pas om 15:00 uur naar buiten zouden komen om naar het stadion te rijden. Voor veel mensen duurde dat te lang en ik stond dus zomaar ineens vooraan het hek. Om een lang verhaal kort te maken: na 4 uur wachten kwam eerst Adam naar buiten. Hij liep alleen voor ons de verkeerde kant op evenals Bono die na hem kwam. Maar toen kwam the Edge en die liep recht op ons af. hij schudde ons de hand en dat vonden we al helemaal geweldig. Toen kwam Larry naar buiten maar die keek niet op of om en stapte recht in de auto die voor hem klaar stond. Even later kwam Adam voorbij ons lopen om in de auto te stappen (voor alle vier een aparte auto). Maar dan die Bono, wat een toffe gast is dat toch. iemand die weet dat hij zo is geworden voor zijn fans. Hij gaf zoveel mogelijk handtekeningen als maar mogelijk, gaf zoveel mogelijk mensen aandacht. Langzaam kwam hij mijn kant op maar ik werd bedolven onder de boekjes en kaarten waar Bono een handtekening op moest zetten. En toen was hij alweer voorbij. Hij stond op het punt om zijn auto in te stappen toen mijn vriend ineens keihard riep: Bono she wants a kiss, Bono she wants a kiss. En hij draaide zich om en zei: Who wants a kiss? Bevend zwaaide ik naar hem en hij liep rustig op me af, pakte me bij mijn schouders en gaf eerst een kus op mijn linkerwang en toen op mijn rechterwang. Mijn droom was om ooit naast Bono op een foto te staan maar dit overtrof al mijn verwachtingen. Het staat op foto en film. Ik heb zeker een dag nodig gehad om bij te komen haha. Bij deze wil ik mijn lieve vriend nog eens extra bedanken ! Schat ik hou van je! >:D<

  • marrianne

    wowwwwwwwwwww dat is te gek zeg….dat is mijn droom ook maar ja van wie nou niet.

    ben toch wel ff jaloers op je hoor haha maar wat een belevenis zeg

    waar kunnen we de foto en film zien want dat wil ik natuurlijk wel ff zien;)

  • it´s me

    HEEE Bliss, ik stond daar ook en enigszins bij jou in de buurt dan, ik stond net “om” de bocht.

    Heb ik door alle consternatie jou moment met Bono gemist. Er stond daar in de buurt bij jou ook veel politie.

    (moesten jullie nog aan de kant om de vrachtwagen door te laten?)

    Ik heb wel een handtekening en foto kunnen “scoren” van Bono en the Edge, ik stond te trillen op mijn benen.

    Net als jou zijn wij ook per toeval op het hotel gestuit omdat wij op zoek waren naar Manneken Pis. Doordat idd mensen vertrokken belandde ik ook opeens vooraan bij het hek, Ben helemaal in de gloria…..

    (:D

  • givaro

    Hey Jeannete en Jan

    Inderdaad een mooi moment waarvan ik ook getuige was !!!!

    Zie filmpjes :

    Bono http://www.youtube.com/watch?v=3ZGu2WBYoXc

    The edge http://www.youtube.com/watch?v=H5DJ2KARMFU

  • it´s me

    HAHA, GEWELDIG !!!

    Dit is mooi zeg….ik sta zelf ook beide filmpjes.

    Bedankt Givaro !!

  • Bliss

    Ik ben je eeuwig dankbaar Gilvester:D

  • marrianne

    WOWWWWWWWWWWWWW wat een leuke filpmjes zeg…..ben stiekem wel beetje jaloers op jeanette hahaha

    dat wil ik ook wel s meemaken maar ja wie weet komt dat ooit….echt waanzinigggggggg leuk en wie weet sta ik de volgende keer op de foto met bono

  • cindy

    Ik en mijn man stonden ook vooraan, bij het zwarte busje. het was super gaaf, we hebben van alle 3 een handtekening, foto's en filmpje ( ik heb overigens een filmpje waarop een dame met langer blond haar een kus krijgt van bono. zij stond ook in de bocht ) ik moet mijn filmpjes nog wel zien te draaien, dat is me nog niet gelukt

    http://www.youtube.com/watch?v=IvJQMGHoBDE

    het was echt het wachten waard he!

  • givaro

    cindy Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik en mijn man stonden ook vooraan, bij het zwarte

    > busje. het was super gaaf, we hebben van alle 3

    > een handtekening, foto's en filmpje ( ik heb

    > overigens een filmpje waarop een dame met langer

    > blond haar een kus krijgt van bono. zij stond ook

    > in de bocht ) ik moet mijn filmpjes nog wel zien

    > te draaien, dat is me nog niet gelukt

    > http://www.youtube.com/watch?v=IvJQMGHoBDE

    >

    > het was echt het wachten waard he!

    Hebben jullie ook richting de vrachtwegen gefilmd waar wij stonden ?

    Ben zelf op zoek naar een filmpje waar ik ook op sta met Bono en The Edge

  • cindy

    Givaro, dat heb ik geloof ik. van edge die naar buiten komt en van Bono. Adam is jullie kant helaas niet opgelopen. Ik zal thuis even kijken of dat ik de filmpjes kan “draaien”. Dan zet ik ze op youtube, en de linkjes hier natuurlijk. hopelijk sta je er ook op!