wie heeft u2 in 1993 in de Kuip gezien?

  • R0n

    haha idd

  • Marja

    Ik ben nog maar 1 x bij U2 geweest en dat was 15 juli 2006. Met The Music en Snow Patrol in het voorprogramma. The Music vond ik waardeloos.. Van het concert zelf kan ik me geen concrete dingen herinneren, ik was zo onder de indruk en veel te druk bezig met beseffen dat ik nu ECHT bij U2 was. Zonde eigenlijk, dus ze MOETEN gewoon ooit nog eens optreden in Nederland en dan het liefst in de kuip met mij er bij!

  • Marja

    Rectificatie: dat moet natuurlijk 15-07-05 zijn!

  • PP

    Ik ben in ‘93 bij Zoo TV in Keulen geweest met de Stereo MC’s en Die Toten Hosen in het voorprogramma. Die Duitsers werden gek toen ze DTH zagen.

    Was overigens een zeer mooi optreden. Alhoewel de latere shows zeer indrukwekkend waren, blijft Zoo TV (als show) onovertroffen…

  • Willem

    Ben ik ook geweest, helemaal met je commentaar eensPP schreef:

    >

    > Ik ben in ‘93 bij Zoo TV in Keulen geweest met de Stereo MC’s

    > en Die Toten Hosen in het voorprogramma. Die Duitsers werden

    > gek toen ze DTH zagen.

    >

    > Was overigens een zeer mooi optreden. Alhoewel de latere

    > shows zeer indrukwekkend waren, blijft Zoo TV (als show)

    > onovertroffen…

  • Tineke

    Volgens ons waren de StereoMC`s in het Goffertpark in Nijmegen. Ze waren goed en lekker veel show.

  • U2C

    ik was bij 9 & 11 mei 1993 aanwezig………………….

  • U2C

    hoi tineke

    ben jij die uit rotterdam ???

  • gast

    9&10 mei in de kuip. 2 x in het voorvak. Aardig regenbuitje de 9e. Bono gleed nog even uit op het b podium. 10 mei vind ik nog steeds 1 van de gaafste shows waar ik geweest ben. Party Girl en vooral de akkoestische versie van I will follow. Ik heb later nog een video van deze show gekocht (en de bootleg cd) De kuip schudde gewoon bij de eerste tonen van I will Follow. “ This one is for the paradiso…..I had my birthday there too”…….. Pride waar iedereen 5 minuten doorzong. Een topconcert. Ook nog in Nijmegen geweest. Was toch ook wel weer goed, Numb en Stay.

  • Tineke

    Sorry….U2C. Wat bedoel je met die uit Rotterdam????