wie heeft u2 in 1993 in de Kuip gezien?

  • joke

    gast,

    lees ik nou dat je een video van 10 mei in bezit hebt ?Graag zou ik hiervan iets thuis hebben, ik weet niet of dat kan, op dvd zetten ofzo.

    De Goffert ben ik ook bij geweest, en heb daar geen enkele video/audio opnamen van , jij misschien ? meel even . oja audio van 10 mei heb ik wel

  • gast

    Ik heb de bootleg van Nijmegen. (U2 in the Park)

  • joke

    Je bedoeld de bootleg van 1993 in de Goffert, later dat jaar ?Ik weet niet meer precies welke datum dat was,maar ik zou het wel te gek vinden om deze te hebben.

    Voorstel :als ik nou een dvd/cd wat je dan ook nodig hebt naar je toe stuur met een post-zegel om deze naar mij terug te sturen, zou je deze bootleg dan willen copieeren ?

    Anders heb ik ook voor je 09-10 1993 als boot voor je ruilen we gewoon.

    m.v.g Joke

    p.s had dit bericht gemaild maar hij komt terug“ undillivert mail”

  • jac

    Ja ik was ook bij het concert waar Einsturzende Neubauten

    door het publiek bewerkt werd

    bij de eerste tonen ging het zooitje wat vooraan stond massaal met de rug naar het podium staan en wat daarna kwam is geschiedenis 10-05-1993

    Massahysterie? of kwam het omdat 4 mei nog zo kort geleden was

    niet prettig om mee te maken U2 was toch altijd een band die voor vrede stond

    wat ik in de loop der jaren van het publiek gezien heb is toch niet echt vredelievend

    Peace man!

    P.S. Het U2 concert was geweldig dat dan weer wel.

  • Erik

    bootleg van nijmegen 03-08-93 en rotterdam 10-05-93 staan op www.u2torrents.com

  • Tobby

    Klopt, Stereo MC's in het Goffert Park. Je moet er van houden zullen we maar zeggen. Deden wel hun best, maar mij op mij maakte het niet veel indruk. Daarna of daarvoor was PJ Harvey, dat was beter.

    Was superconcert, Bono die zijn friend Janmaat belde, i just called to say i love you en daarna knallen met jawel Ultra Violet

  • U2C

    ik heb in 1997 iemand leren kennen die tineke heette en uit rotterdam kwam, ze was daar met haar oudere zus,

    en wilde eens weten wat van haar geworden is.

  • Alexander

    Waren de Utah Saints die gasten met die draaitafels? Kan me herinneren dat er voor CBC iets heel erg slechts op het podium stond.

    richard Schreef:

    ——————————————————-

    > 3x

    > Claw boys Claw

    > Utah Saints

    > Einstürzende Neubauten (was eenmalig, want

    > na een incidentje met limonadeflessen mocht die

    > niet meer)

    >

    > Trouwens de enige keren dat ik heb meegemaakt dat

    > het voorprogramma (Claw Boys Claw) een toegift gaf

    > omdat het publiek daar om vroeg

  • w van onna

    ikke ikke ,in het voorprogramma stond skunk anansie of zo iets ik weet niet precies hoe je hun schrijft en het was ook echt waardeloos voorprogramma vondt ik

  • Ron

    Dat was in 1997 tijdens de Popmart tour.