U2NL

  • kickthebucket

    Het probleem voor een cover band is…. dat ze altijd beter moeten spelen dan de echte band. Mensen gaan heel erg snel zeuren van… zo zingt Bono t niet, of hij lijkt er niet op…. Egde speelt dat beter/anders. Als je dat los laat, heb je een hele fijne avond.

    Gewoon gaan genieten en het verwachtingspatroon moet je niet aan U2 eisen stellen.

    Ik zelf betrap me erop zelfs bij U2 zelf….. Het was altijd ergens… vroeger beter.

    Geniet, dans, flirt, drink en dan komt het goed.

  • it´s me

    bedankt voor de wijze woorden kick the bucket….

  • kickthebucket

    bloos

  • it´s me

    helemaal niet nodig (:P)

  • kickthebucket

    @ it's me.

    Ik deed het toch even!

    Bescheiden as always.

  • Ramondo

    Zijn idd best leuk voor een avond vertier.

    Kijk ook eens naar de band "In the Name Of" ook een super goede coverband die zelfs in de finale heeft gestaan van clash of the coverbands in Paradiso.

    In ieder geval mijn favo coverband.(:D

  • rekel

    De band U2two is ook lekker bezig. Hun Bono klinkt griezelig als de echte en ze boeken op eigen kracht de grote concertzalen…

  • kees

    kijk naar U2two

  • Sylvana

    Ik heb ze allemaal gezien , de U2 wannabe's en U2NL is met afstand de beste ( en leukste) die ertussen zit! Prachtige show geven die jongens! Veel plezier!

  • it´s me

    Vrijdag in Leeuwarden U2NL gezien…..tja.. het is natuurlijk een coverband maar toch blijf je maar vergelijken met U2 zelf.

    De muziek was goed maar de zang hield niet over. Misschien had ik te hoge verwachtingen.

    Wat wel mooi is, is de projectie van beelden van U2 door de jaren heen. En ach…het meegalmen met de nummers is natuurlijk altijd top.

    Het vulde mooi even de leegte tussen de concerten van 2009 en 2010 (:P)