U2NL

  • pieter

    U2Nl is een aardige band, echter de zanger is zwaar onder de maat!

    Je hebt het hier over een u2 coverband chrystal moon, denk dat je chrystal dream bedoet…

    Die zijn zwaar ok en de zanger kan wel zingen!

    Geen wanna be's en geven hun eigen visie op de u2 liedjes

  • Ramones

    Zie hierboven een argument van “Rekel” die het een goed argument vind dat U2two op eigen kracht grote zalen boekt. Volgens mij is dat toch gewoon het gevolg als geen boekingsburo/promoter het in de band ziet zitten?

    Anyway…U2two en U2NL zijn niet met elkaar te vergelijken. U2NL heeft een veel grotere en kwalitatief betere show, U2two's Sam klinkt inderdaad wel ietsjes meer Bono.U2two staat U2 na te doen, U2NL doet zichzelf na en vind ik persoonlijk veel meer sfeer brengen.

    Het is om het even, beide leuk om te zien.

  • Marijke

    Ik heb ze hier in Leeuwarden gezien deze maand en ik vond het niet goed. Vooral de zanger inderdaad, kan het echt niet dragen.Ik vond het zonde van mn geld. als ik een u2 coverband moest kiezen koos ik voor U2two.

    Die vond ik fantastisch.

  • Bliss

    Gisteren naar U2NL (in the name of) geweest en is was aardig verrast. Kaartje koste 25 euro wat ik toch niet mis vind voor een coverband.

    Maar de show was fantastisch en de setlist zeer verrassend. O.a The fly, mothers of the disapeared, bullet the blue sky, forty (afgesloten zoals het hoort) zijn nummers die ik bij andere coverbands niet heb gehoord. De zanger haalde de hoge noten niet maar ik heb ook Bono er wel eens naast horen zitten hoor.

    The Edge speelde akelig echt. Al met al fantastische avond gehad.

  • R0n

    Hoe goed een coverband ook is, ik vind 25 euro teveel geld daarvoor.

  • Rollo

    Gisteren inderdaad een hele leuke avond in de Leest in Waalwijk.

    Jammer dat het publiek de fout in ging bij het einde van: October :P.

    De Edge was heel erg goed op dreef, vooral bij The Fly en Untill the end of the world (tu) en dan onder het spelen ook nog even van gitaar wisselen HAHAHA.

    Voor ruim twee uur goede muziek en inc drankje vind ik het een redelijk goed bedrag.

    We hebben een hele leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

  • Bliss

    Waar was jij met je gedachten? Zeker weten dat UTEOTW niet gespeeld is (:P)

  • Rollo

    Hahahaha ik bedoel natuurlijk Bullet the bleu sky (:P)

  • Pieter

    Even een berichtje van U2two. (dit is niet van de pieter die op 14-2 al postte)

    Wij doen de popzalentour zelf, omdat we het zonde van het geld vinden een deel aan een boeker/manager af te moeten staan. Geven w e dan liever aan een goed doel. Daarbij ook hartstikke leuk om het zelf te doen. Blijkbaar is geen boeker al eerder op het idee gekomen of het is hem niet gelukt, want naar wij weten zijn wij de eersten die het zo doen.

    Op dit moment hangt Hengelo vol posters voor het concert van 3 april in popzaal Metropool. We beginnen de avond daar met It Might Get Loud en een fantastische vooract. Meer info op: www.metropool.nl

    Voor de overige concerten worden we meestal wél door een boeker benaderd, zoals Koninginnenacht Groningen. (Zie onze uitvoerige agenda, waarvan het grootste gedeelte overigens gewoon geboekt, op www.bandradar.nl)

    Respect ook voor onze vrienden van U2NL die al heel wat jaartjes meelopen.

    Whatever… one, but not the same!

    Pieter,

    U2two

  • Sylvana

    Hmmm beetje raar verhaal.Ik heb ze pas nog gezien ( de tweede keer ) hier in Waalwijk en ik vind deze band toch echt heel erg goed……het klinkt zoals het volgens mij bedoeld is ( als U2 ;) ) ……………Ik vind ze iig van al die bandjes het meest als U2 klinken, maar afgezien daarvan zijn ze op een of andere manier gewoon echt “leuk”. Ik zat tamelijk vooraan en kon gewoon zien dat ze er heel veel plezier in hebben. Ik heb U2Two ook gezien en die vond ik dan toch wat minder. Maar heb je Crystal Dream wel eens gezien??? Die jongens denken volgens mij echt dat ze God's gift to Women zijn, brrrrrrrrrrrrrrr…. .