U2NL

  • conny

    in mei gaan we U2 Nl weer zien hier in het theater. hebben ze al vaker gezien en zetten goede show neer.

    crystal dream ook 1x mee gemaakt en dat was meteen genoeg, die zijn gewoon slecht, en moeten andere covers spelen maar geen u2,totale afknapper.

    U2two,nog niet gezien,maar gaat wel keertje komen.

    al zat ik gister te kijke voor hun melkweg gig in oktober en zag dat die kaarten 39 euroi!! kosten. ja duh dacht t ff niet,helaas dat is me veel te gortig.

    betaal voor kane in de melkweg zelfs maar 25 euro.

  • Sylvana

    39 euro???????? Ik ben het helemaal met je eens!! Dat gaat mij ook VEEL te ver. Kom op zeg!! Er zijn zelfs een boel professionele bands (met eigen werk) die helemaal uit amerika komen enhun kaarten voordeliger verkopen. Pas nog Lifehouse gezien ( en die hebben dan ook echt ZELF iets gepresteerd met hun hitje van een aantal jaar terug “Hanging by a moment”) en dat kaartje was dacht ik 29 euro!. Die zanger was overigens errug leuk……

    Nee , allemaal leuk hoor die coverbandjes maar 39 euro vind ik echt idioot duur

  • R0n

    Hoi Connie,

    dan zul je wel op een of andere zwarthandelaren site hebben gekeken want bij ticketservice kosten ze ‘maar’15 euro (exclusief sevricekosten)

    http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=1248258&l=NL&C=

  • Pieter

    Inderdaad, laat je niet oplichten door dit soort sites. U2two speelt gewoon voor 15 euri in de Melkweg en wij distantiëren ons van resellers die zoveel voor een kaartje vragen.

    Pieter, U2two

    www.u2two.com

  • conny

    ok thanks, voor 15 euro gaan we graag naar U2two ;) en hebben net kaarten besteld voor de melkweg. leuke afkick van de echte in brussel

  • harrie meiringh

    Zaterdag 6 november a.s. EXLOO

    Het Grote U2 Muziekfeest

    U2NL live in Concert

    aanvang 20.00 uur in de Unicef/Sinsoluka MuziekArena

    Gratis kaarten en alle info via www.U2muziekfeest.nl

  • harrie meiringh

    Zaterdag 2 juli as in Vierlingsbeek

    HET GROTE U2 MUZIEKFEEST voor Midden- en Zuid Nederland.

    “Where The Streets Have No Name”

    GRATIS E-TICKETS VIA WWW.U2MUZIEKFEEST.NL

    “U2NL Live in Concert”

    20 00 uur

    terrein Sportpark “Volharding”

    alle info en GRATIS E-TICKETS via www.U2muziekfeest nl

  • klaas

    heb ook eens een covverband van u2 gezien sudden impact of zo iets.Met een of andere vrouw op een gitaar. Een aanfluiting was dat mag het predicaat coverband niet dragen

  • maurice

    klaas,

    ik ben 2 x naar u2.nl geweest en heb me best geamuseerd. het is niet u2 en je moet ook geen vergelijking ermee maken. ik vind ze een goede coverband. ga er heen met de gedachte “het is een coverband”, en niet “ik ga bono en the edge van dichtbij zien”. ze spelen alle bekende nummers. ze hebben ook nog eens redelijk goede verlichting. ik zou het gewoon doen.

    grrr.

  • Mhairi

    Hallo I am Mhairi

    Who of the people can/will help me on the original versions of U2 music. I'am a Caelic Woman, born in Holland with a Dutch father (Air Force Man). I want music from U2 but. Please help, I am very ill and I hope to see the beginning og 2012.

    Look to my first name:]Mhairi[