U2NL

  • Cara

    Heeft iemand ervaring met een optreden van U2NL? Ik hoor er zoveel verschillende dingen over.

    Zou het zonde van mijn geld vinden als het niks is.

  • conny

    ja, heb ze 2 keer gezien 1 keer in clubverband en 1x hun theatershow hier in t openlucht theater caprera. beide keren erg veel plezier gehad en goede show!

    IIg stukken beter dan de band chrystal moon die ook U2 sets hebben, dat was een aanfluiting!

  • Danny

    Heb alle U2 bandjes (en dat zijn er nogal wat) dit jaar wel ergens gezien. Ook U2NL en zij steken toch wel met hoofd en schouders boven de rest uit. Ik zag ze in het theater in Roosendaal gezien, heel gaaf met een fantastische setlist.

    Ga je geen spijt van krijgen!

  • it´s me

    Da´s mooi, dan ga ik er met een gerust hart naar toe (:P)

  • conny

    ik zit dit weekeind in drenthe bij vriendin,maar vindt t haast jammer dat ik er volgend weekeind niet ben dan staat U2Nl nl in exloo en we kunnen ze gratis kaarten krijgen

  • bliss

    Ik heb afgelopen weekend U22U gezien. Ook erg goed!

  • it´s me

    Ja, ik heb die gratis kaarten…… (tu)

  • Rollo

    Zaterdag 13 Maart spelen ze in theater de Leest in Waalwijk.

    Deze week ga ik kaartjes bestellen.

    Ben benieuwd.

  • Sjoerd van Sleen

    Heb ze vorig jaar in juni op zien treden in Heerenveen en het was geweldig. Absoluut de moeite waard.

  • Miriam

    Vorig jaar waren ze ook in Oldenzaal. Ach ze zijn wel aardig. Verwacht er niet te veel van. Je moet gewoon met een groep vrienden gaan en lekker uit je dak gaan op de dansvloer.

    Heb je zeker een topavond.